Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O
ochronie danych osobowych" informujemy, że dane osobowe klientów są
wprowadzane do bazy danych sklepu
aloes.prv.pl
II. Zamówienia
W sklepie internetowym aloes.rox.pl
można dokonywać zakupów składając zamówienia przez telefon lub
odwiedzając siedzibę naszej firmy w Raszowie. Zamówienia poprzez
Internet można składać przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku.
Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z każdym produktem.
Służy do tego opis umieszczony w karcie produkty. Jeżeli opis zawiera
za mało informacji lub macie Państwo jakieś pytania dotyczące zakupów,
prosimy o kontakt pod adresem
irena43-w@o2.pl Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są
oryginalne i pochodzą od jednego producenta: firmy
Forever Living Products.
Sklep aloes.rox.pl
zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających
wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod
którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
III. Dostawa
Wszystkie ceny w sklepie aloes.rox.pl
podane są w złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Do
przesyłki dołączamy fakturę z wyszczególnionym zamówieniem - składając
zamówienie jednocześnie wyrażacie Państwo zgodę na wystawienie faktury
VAT bez podpisu odbiorcy.
Zamówienia złożone w soboty po godz. 14.00 oraz w niedziele
i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy. Potwierdzone
zamówienia realizujemy terminie 3-7 dni. Jeżeli wystąpi chwilowy brak
towaru i realizacja może się przedłużyć, zostaniecie Państwo o tym
poinformowani (dlatego tak ważne jest podanie numeru telefonu
kontaktowego).
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy
kurierskiej - zgodnie z życzeniem klienta. Można również odebrać towar
osobiście w siedzibie naszej firmy w Raszowie.
Warunki płatności za towar:
Wysyłka za pobraniem (wartość towaru + cena transportu),
za towar płacą Państwo przy odbiorze przesyłki.
Ryczałtowe opłaty za dostawę kształtują się następująco:
Wysyłka Pocztą Polską PRIORYTET z pobraniem - 9,50 zł
Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i
potwierdzenia go przez e-mail, prosimy o niezwłoczny kontakt
telefoniczny.
IV. Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do
Państwa w idealnym stanie. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować
ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń
mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić
protokół podpisany przez Państwa i doręczyciela. Tylko w tym przypadku
uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu
Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w
ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być
uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany
lub niekompletny. Wraz z towarem należy koniecznie odesłać fakturę,
podkreślając na niej opcję zwrot. Gwarantujemy zwrot pieniędzy w
wysokości ceny towaru (zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki).
Pieniądze wysyłamy przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres.
Proszę pamiętać, żekoszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosicie
Państwo sami. Informujemy również, iż nie przyjmujemy paczek
płatnych za pobraniem pocztowym.