Sklep
 

I. Polityka prywatności

  1. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych" informujemy, że dane osobowe klientów są wprowadzane do bazy danych sklepu aloes.prv.pl

II. Zamówienia

  1. W sklepie internetowym aloes.rox.pl można dokonywać zakupów składając zamówienia przez telefon lub odwiedzając siedzibę naszej firmy w Raszowie. Zamówienia poprzez Internet można składać przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku.
     
  2. Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z każdym produktem. Służy do tego opis umieszczony w karcie produkty. Jeżeli opis zawiera za mało informacji lub macie Państwo jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt pod adresem irena43-w@o2.pl Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są oryginalne i pochodzą od jednego producenta: firmy Forever Living Products .
     
  3. Sklep aloes.rox.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

III. Dostawa

  1. Wszystkie ceny w sklepie aloes.rox.pl podane są w złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Do przesyłki dołączamy fakturę z wyszczególnionym zamówieniem - składając zamówienie jednocześnie wyrażacie Państwo zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
     
  2. Zamówienia złożone w soboty po godz. 14.00 oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy. Potwierdzone zamówienia realizujemy terminie 3-7 dni. Jeżeli wystąpi chwilowy brak towaru i realizacja może się przedłużyć, zostaniecie Państwo o tym poinformowani (dlatego tak ważne jest podanie numeru telefonu kontaktowego).
     
  3. Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej - zgodnie z życzeniem klienta. Można również odebrać towar osobiście w siedzibie naszej firmy w Raszowie.

     

  4. Warunki płatności za towar:
     
    • Wysyłka za pobraniem (wartość towaru + cena transportu), za towar płacą Państwo przy odbiorze przesyłki.
       
  5. Ryczałtowe opłaty za dostawę kształtują się następująco:
     
    • Wysyłka Pocztą Polską PRIORYTET z pobraniem - 9,50
       
  6. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez e-mail, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.

IV. Reklamacje

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Państwa w idealnym stanie. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Państwa i doręczyciela. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu
     
  2. Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny. Wraz z towarem należy koniecznie odesłać fakturę, podkreślając na niej opcję zwrot. Gwarantujemy zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru (zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki). Pieniądze wysyłamy przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres. Proszę pamiętać, że koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosicie Państwo sami. Informujemy również, iż nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.